وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
‎ریال ۳۰٬۰۰۰

اهمیت تمایز در فروش دارو و تجهیزات پزشکی و نحوه استفاده از اصول اولیه را در دوره بازاریابی و فروش رایگان بیاموزید

سلام. من محبوبه رمضانیان هستم؛ و به دوره آموزشی رایگان| ایجاد تمایز در فروش دارو و تجهیزات پزشکی خوش‌آمدید.

ایجاد تمایز در فروش دارو و تجهیزات پزشکی

این دوره بر اهمیت حیاتی ایجاد تمایز و راه‌هایی برای ایجاد تمایز در شغل شما به‌عنوان یک نماینده علمی باری فروش دارو و یا فروش تجهیزات پزشکی تمرکز دارد. حالا چرا تمایز این‌قدر مهم است و به‌خصوص الآن؟ متخصصان کادر درمان (مشتریان شما)؛ وقتی محصولات، خدمات و شرکت‌ها و نمایندگان فروش را انتخاب می‌کنند که مزیت مشخصی برای انجام این کار درک کنند. وقتی در مقابل یک مشتری ظاهر می‌شوید، می‌خواهید که آن‌ها شما را با چیز مثبت، چیز خوب و چیز کاملاً متفاوت مرتبط کنند؛ و این امروزه بسیار مهم است، زیرا همه‌گیری کووید-19 محیطی را ایجاد کرد که نیازی نبود محصولات بهترین یا سودمندترین باشند. آن‌ها فقط باید قابل‌قبول می‌بودند. کمبود محصول این احساس را به وجود آورد و هنوز هم همچنان باقی است. بر کسی پوشیده نیست که متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، گروه‌های خرید بیمارستان و دیگران هر زمان که ممکن باشد، محصولات را تبدیل به کالا می‌کنند. منظور از کالا، محصولی است که فقط تفاوت قیمت موجب تمایز آن باشد. هرچه ارزان‌تر، بهتر. این امر انتخاب آن‌ها را آسان می‌کند که می‌دانید معمولاً بر اساس قیمت است. تمایز در مورد از بین بردن هر برچسب کالایی است که مشتریان روی محصول شما اعمال می‌کنند. درواقع شرکت‌ها یک کار کلیدی برای اجتناب از کالاهای قابل برچسب انجام می‌دهند. آیا می‌دانید آن چیست؟ آن‌ها نیروهای فروش را استخدام می‌کنند؛ بنابراین بخش عمده‌ای از ایجاد تمایز، متمایز کردن شما از رقبایتان است. بیایید در مورد نحوه استفاده از این دوره صحبت کنیم. همان‌طور که در طول دوره پیش می‌روید، از شما می‌خواهم که گوش دادن و یادگیری فعال را به کار ببرید. این به این معنی است که در مورد نحوه استفاده از آن در منطقه یا قلمرو یا مراکز خود فکر کنید. مرحله بعدی حتی مهم‌تر است. فوراً از محیط امن خود خارج‌شده و از آن آموخته در قلمرو خود استفاده کنید. شما با گوش دادن آشنا می‌شوید اما از طریق اقدام یاد می‌گیرید. این دوره یک شروع است و در مورد یکی از مهم‌ترین بخش‌های فروش دارو و یا تجهیزات پزشکی صحبت می‌کند. اینجا متوقف نشو مطمئن شوید که همه اطلاعات را به دست می‌آورید، در غیر این صورت، مانند زمانی است که پس از شرکت در یک دوره آموزش پرواز با هواپیما فقط نحوه برخاستن را یاد گرفته‌اید و از چیزهایی مانند یادگیری نحوه فرود یا چرخش یا حتی اطمینان از مواردی مانند نگهداری مناسب صرف‌نظر می‌کنید. شما نمی‌خواهید آموختن نحوه فرود را به تعویق بیندازید. نه؟ به‌عبارت‌دیگر، چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد. چیزهایی که در اینجا یاد می‌گیرید، فقط یک شروع است؛ اما اشتباه نکنید، آنچه در اینجا قرار است یاد بگیرید به شما کمک می‌کند تا به موفقیتی بزرگ‌تر از آنچه اکنون دارید دست‌یابید. این‌که شما آماده یادگیری و مهم‌تر از آن برای استفاده از آنچه می‌آموزید مشتاق هستید. بیایید با هم این دوره را آغاز کنیم، جایی که من در مورد اصول تمایز در فروش دارو و تجهیزات پزشکی صحبت می‌کنم.

 

 

در این دوره سه سرفصل اصلی قرار دارد. هر سرفصل حاوی دروس و موضوعاتی است. در پایان هر سرفصل اصلی یک یا دو تمرین عملی قرار دارد. لطفاً بدون اجرای تمرین‌های هر سرفصل به سراغ بخش‌های بعدی نروید.

فصل اول

تمایز چیست و چرا من به‌عنوان نماینده علمی برای فروش دارو و تجهیزات پزشکی به این مهارت نیاز دارم؟

فصل دوم

چطور فروش دارو و تجهیزات پزشکی را شخصی‌سازی کنم؟

فصل سوم

متخصصان کادر درمان (پزشک، پرستار و …) چگونه فکر می‌کنند و چرا خرید نمی‌کنند؟

دوره رایگان| ایجاد تمایز در فروش دارو و تجهیزات پزشکی برای چه کسی مناسب است؟

  • دانشجویان رشته‌های داروسازی، پزشکی، پیراپزشکی، زیست‌شناسی و کلاً کسانی که قصد ورود به بازار دارو و تجهیزات پزشکی را دارند.
  • کلیه نمایندگان علمی که در مسیر خود به چالش‌های برخورده‌اند
  • کلیه نمایندگان علمی که هنوز در مسیر خود به چالشی برنخورده‌اند.
  • کلیه افرادی که به‌عنوان نماینده علمی در شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی مشغول به کار هستند و یا قصد ورود به این حوزه‌ها را دارند

دوره رایگان| ایجاد تمایز در فروش دارو و تجهیزات پزشکی برای چه کسی مناسب نیست؟

  • این دوره برای کسانی که حوصله فکر کردن و تمرین را ندارند، اصلاً سودی ندارد.
  • این دوره به در کسانی که قصد خارج شدن از منطقه امن خود را ندارند، نمی‌خورد.
  • این دوره برای کسانی که قصد تغییر ندارند، مناسب نیست.
  • این دوره برای آن‌هایی که در جایی که هستند کاملاً راضی هستند، تغییری ایجاد نخواهد کرد.

آیا دوره رایگان| ایجاد تمایز در فروش دارو و تجهیزات پزشکی پیش‌نیازی دارد؟

این دوره، پیش‌نیاز خاصی ندارد. فقط باید دانش‌پذیر باشید.

اگر این دوره رایگان است، چرا برای آن هزینه دریافت می‌کنید؟

بارها و بارها در سخنرانی‌ها یا سمینارهایی شرکت کرده‌ام که افراد برای حضور در آن‌ها بهایی نپرداخته بودند. این افراد ارزش آنچه آموخته بودند را نمی‌دانستند، زیرا به نظر آن‌ها چیزی که رایگان به‌دست‌آمده باشد، ارزشی هم ندارد؛ اما وقتی افراد در دوره‌هایی که ارقامی بیشتر از صفر می‌پرداختند، حتماً تلاش بیشتری برای عمل به دانسته‌هایشان می‌کردند.

در ضمن فراموش نکنید، ما در انتهای هر دوره تعهدی داریم که اگر شما به آموخته‌هایتان عمل کردید و نتیجه‌ای نگرفتید، کافی است به ما اعلام کنید تا کل مبلغ به‌حساب شما بازگردد. البته شما هستید که تصمیم می‌گیرید آیا عمل کرده این یا نه. ملاک ما گفته‌های شماست.